sâmbătă, 1 martie 2008

Word - Alegeti o locatie pentru documentele salvate


Implicit, cand salvati un document in Word, se va deschide directorul My Documents ca locatie pentru salvarea fisierului. Daca preferati sa stocati documentele intr-o alta locatie si nu in acest director, navigarea la locatia respectiva de fiecare data cand salvati un nou document poate fi enervanta. Pentru a stabili o alta locatie implicita pentru salvarea fisierelor in Word, urmati acesti pasi:
1. Selectati calea Tools/Options. Se va deschide fereastra Options.
2. Clic pe registrul File Locations. Din acest registru, veti vedea lista cu locatiile asociate fisierelor, care sunt deja active.
3. Pentru a modifica locatia curenta in care Word stocheaza documentele, dati clic pe Document si apoi pe Modify.
4. Navigati la directorul pe care doriti ca Word sa il foloseasca drept locatie implicita pentru salvarea documentelor. Dati clic pe director si apoi pe OK.
5. Acum, din nou clic pe butonul OK din caseta de dialog Options.
Word va folosi de acum calea pe care ati stabilit-o pentru salvarea fisierelor. Astfel, veti economisi mult timp atunci cand nu veti mai fi nevoiti sa navigati de fiecare data pana la directorul potrivit pentru salvarea unui document.

Niciun comentariu: